ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

חדשות סושי 2


והפעם בפינת חדשות הסושי שלנו - סושי בירושלים, איזה סושי הכי טוב ועוד כמה ידיעות מעניינות בכתבה הבאה שלפניכם.

אנו ממשיכים בפינה שלנו בה נאסוף לכם ידיעות, כתבות, המלצות וביקורות שאספנו מרחבי הרשת. תיהנו.

איזה מסעדת סושי היא הטובה ביותר?

בטוח שאלתם את עצמכם לא פעם - איזו סושי נחשב לטוב ביותר? מה השילוב הכי טוב וכו'. ובכן, באתר דה מרקר פורסם כי אתר רסט ואתר משלוחים שופ החליטו הפעם גם לנסות ולענות על שאלה זו. כדי להחליט איזה סושי הכי טוב בחרו האתרים בכמה מן השפים והמומחים למזון המובילים בישראל שיהוו צוות טועמים.

הסוקרים בחרו הסוקרים 5 מסעדות סושי מובילות בישראל - סושי בר בזל, הסושיה, יאקימונו, אושי אושי ומסעדת אצה והזמינו משלוח מכל מסעדה של 4 סוגים שונים של רולים - מאקי טונה, אינסייד אאוט של סלמון ואבוקדו, מאקי מלפפון ורול צמחוני.

הטועמים לא ידעו מאיפה הגיע כל רול והתבקשו לדרג את המנות על פי טעם, מראה וכו'. את תוצאות הדירוג ופרטים נוספים תוכלו כבר למצוא בכתבה המלאה באתר דה מרקר.

סושי בירושלים - ביקורת על סושי רחביה

אתר האוכל החדש של מאקו "אוכל טוב" עלה לעיר הבירה כדי לבדוק את הסושי בירושלים ובחר לערוך את הביקורת שלו ברשת הסושי - סושי רחביה במושבה הגרמנית. התוצאה - המבקר התלהב מאוד מאיזור המסעדה, העיצוב והאווירה הכללית וגם ממנות הסושי העיקריות אך פחות מהמנות הראשונות. לחצו כאן לקריאת הביקורת המלאה.

סושי סמבה - ראיון

לסיום, אם גם אתם נמנים על לקוחות מסעדת סושי סמבה בתל אביב (וגם אם לא), בוודאי יעניין אתכם לקרוא ראיון עם השף של סושי סמבה מניצן רז שמתפקד גם כשף מסעדת אונו. הראיון המלא בעמוד הבא.

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה