ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

חדשות סושי 3


והיום בפינת החדשות - ביקורת על יאן סושי בר בירושלים, ביקורת על סוהו בראשון, חגיגת סושי ברזילאי, מתכון למרק מיסו וגם סושי ספרדי? 

9/2/2012

ברוכים הבאים לפינת החדשות של אתר סושי בישראל. למי שלא מכיר - מפעם לפעם אנו אוספים עבורכם את החדשות הכי חמות ומעניינות מהרשת. תהנו.

קרנבל ברזילאי במסעדת סושי סמבה

מסעדת סושי סמבה חוגגת את הקרנבל בריו ב-19 וב-20 לפברואר עם תפריט סושי ברזילאי מיוחד. מי שיגיע בערבים אלו למסעדה יוכל ליהנות גם מאווירה ברזילאית שלמה הכוללת רקדניות ברזילאיות עם התלבושות האותנטיות, מוסיקה ברזילאית והרבה צבעים. לחצו כאן לפרטים נוספים.

יאן סושי בר בירושלים - ביקורת

הירושלמים הותיקים מכירים היטב את בית התה של יאן שמתחת תיאטרון ירושלים שהיה מקום קבוע לרבים ממבקרי התיאטרון. מאז, הספיק המקום להחליף בעלים וכיום יאן סושי בר היא מסעדת סושי כשרה המציגה תפריט יפני, ויאטנמי ופיוז'ן. באתר Mynet החליטו לפקוד את המקום בשבוע שעבר ופרסמו גם ביקורת. התוצאות - כאן.

סושי ברחובות 

מסעדת קבאסה (Cabeza) היא מסעדה ספרדית השוכנת בפארק המדע ברחובות ומציעה תפריט רחב של אוכל ספרדי. השבוע התבשרנו על יוזמה חדשה במסעדה הוספה לתפריט הרגיל תפריט סושי בסגנון ספרדי/לטיני. התפריט מציע לא פחות מ-150 סוגי מנות סושי שונות בטווח מחירים של 10-20 ש"ח. תודו שזה נשמע מסקרן...

ביקורת מסעדה - סוהו בראשון לציון

ולסיום, מגזין האוכל החדש של אתר מאקו "אוכל טוב" פרסם השבוע ביקורת על מסעדת סוהו שהיא מסעדת סושי ואוכל אסייתי הנמצאת באיזור התעשייה הישן של ראשל"צ אז אם אתם מחפשים סושי בראשון לציון, כדאי לקרוא.

עד כאן להפעם, נתראה בפעם הבאה.

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה