ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

סופר סושי אבן גבירול (כשר)


מידע כללי:  אחד משלושת סניפי רשת מסעדות הסושי "סופר סושי" הממוקם ברחוב אבן גבירול. הסניף כשר.

כתובת: רחוב אבן גבירול 72, תל אביב

טלפון053-8093956

לצפיה בתפריט והזמנות לחצו- סופר סושי אבן גבירול (כשר)

שעות פעילות: ראשון עד חמישי - 12:00 עד 24:00, שישי עד הצהריים ומוצ"ש.

משלוחים: כן

אזורי חלוקה: תל אביב, רמת גן, גבעתיים

כשרות: כן

המלצות וביקורות:
גם אתם יכולים מוזמנים להוסיף ביקורת עניינית או המלצה משלכם בתחתית העמוד.

מפת הגעה:

הצג מפה גדולה יותר

1 תגובות:

  1. בפעם הראשונה שהגעתי לסופר סושי, היה זה ביום האהבה. אז נכון שלקחנו סיכון ויצאנו באותו ערב שוקק אנשים ברחבי תל אביב ולצורך זאת התקשרתי במיוחד מראש בכדי להזמין מקומות. הבחורה שענתה לי אמרה: אין בעיה, כמה אנשים? מעשנים לא מעשנים? ואנחנו מרוצים וטובי לב הגענו לסניף בערב יום חמישי, רק בשביל לגלות שבסניף אין הזמנת מקומות ולא נעליים. עבדו עלינו בעיניים ועכשיו צריך להמתין.. אז המתנו והמתנו כשהתפנה מקום. הזמנו מנה מכובדת ומפנקת, הגענו רעבים וחיכינו למנה,
    חיכינו וחיכינו ,הזמנו שתייה, ואחר כך מים ועוד מים. עשיתי תזמון כמו בגלגלצ שארך שעה שלמה של המתנה, בסופה ניגשתי לאחראי המקום, הוא היה בשיחות טלפון והזמנות, אך לא התרגש ממני במיוחד, לא התייחס ואף לא חשב לנתק את השיחה. אמרתי לו שאנחנו ממתינים שעה, ואמר את אותו משפט שנאמר לנו מס' פעמים: זה כבר יוצא בזלזול וחוסר עניין מעצבן.
    בסופו של דבר קיבלנו את המנה, שהייתה בינונית ביותר, טעימה אמנם אך האורז היה טעון שיפור, ויבש כמעה. לסניף של סופר סושי אני לא מתכננת לחזור. כשהזמנו בסוף בקבוק נסטי חיכינו עוד חצי שעה אומללה. וחשוב לי לציין שאמנם נראה שהיו הרבה הזמנות באותו יום, אך כמות הלקוחות שישבו לפחות בטווח הזמן שאנחנו היינו בו, לא הייתה מטורפת.

    השבמחק