ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

מסעדת סושי צ'וקה אילת


מסעדת סושי צ'וקה אילת היא ללא ספק אחת החוויות האסיאתיות המטריפות ביותר שתמצאו כאן בישראל. למי שמחפש את המילה האחרונה בעולם הקולינארי האסיאתי, למי שנפשו חשקה באומנות אמיתית לחיך ולעין, מי שלא מוכן לוותר על שירות מקצועי מעולה ועל חומרי הגלם האיכותיים ביותר – כדאי שבביקור הבא שלו באילת ייכנס למסעדת סושי צ'וקה. ההנאה – מובטחת! המטבח של מסעדת סושי צ'וקי אילת הוא השילוב המנצח של מנות תאילנדיות כפריות והמטבחים העדכניים של יפן וסין – שילוב המאפשר לכל סועד למצוא את מה שהוא הכי אוהב. המחירים, אגב, מאוד נוחים, שכן, חברי המועדון של סושי צ'וקה נהנים מהנחה קבועה של 10%.

 סושי צ'וקה – אודות 

סושי צ'וקה היא רשת מסעדות אסיאתיות מצליחה שהוקמה לפני 5 שנים והיום מונה 14 סניפים בפריסה ארצית. מיומה הראשון, עוד בטרם היא פתחה את דלתות המסעדה לציבור הרחב, היא חרטה על דגלה חמישה ערכים עליונים מרכזיים, בזכותם היא הפכה לאחת המסעדות האהובות ביותר בארץ: שירות, איכות, חדשנות, הוגנות ומובילות. חומרי הגלם בהם היא משתמשת תמיד טריים ואיכותיים, השפים שלה תמיד יצירתיים והתפריט תמיד מעורר תיאבון. 

עוד בנושא:

סושי צ'וקה – תפריט 

התפריט של מסעדת סושי צ'וקה אילת מתבסס על המטבח הסיני, היפני והתאילנדי. הוא מציע מבחר של מנות פתיחה אסיאתיות מסורתית כמו אגרולים, סלט קימצ'י, כנפי עוף פריכות, מרקים; מנות מוקפצות בווק כמו אורז מטוגן, צ'אנג מאי, תאי קאי; מנות עוף; מנות בקר; נודלס עם מגוון עשיר של תוספות וגם מנות ילדים מפנקות במיוחד. עוד אפשר למצוא בצ'וקה – תפריט סושי מגוון. הסועדים מוזמנים לבחור בין הקומבינציות המוכנות לבין אפשרות של הרכבה עצמאית של המנות. 

סושי צ'וקה – הגעה

מסעדת סושי צ'וקה אילת שוכנת בחוף הצפוני בעיר, סמוך לפארק הקרח שליד הלגונה החדשה ומלון הבוטיק ויסטה אילת. הכתובת המדויקת היא רחוב קאמפן 8. המסעדה פתוחה בימי א' עד ה' בשעות 11:00 עד 23:00. בימי שישי בין השעות 11:00 ו- 15:00. במוצאי שבת עד השעה 24:00. לכל מי שרוצה לקבל יותר פרטים על ההגעה למקום או להזמין מקום מראש מוזמן ליצור קשר בטלפון 1-700-700-713. 

סושי צ'וקה – משלוחים 

למי שלא רוצה להגיע למסעדה יכול להזמין משלוח שיגיע ישירות לביתו או לחדר המלון שלו. סושי צ'וקה מציעה כמה דרכים מהירות ופשוטות להזמנת משלוחים: באמצעות אפליקציה של אייפון או אייפד או באמצעות אתר האינטרנט של רשת מסעדות סושי צ'וקה המאפשר לבצע משלוחים און ליין. לוחצים על הקישור של המשלוחים, בוחרים את הסניף האילתי ומקבלים לפניכם תפריט משלוחים מפורט. רק שימו לב, שהמטבח עצמו נפתח בשעה 11:59 לכן גם המשלוחים יוצאים החל מהשעה הזו. מינימום הזמנה – 50 שקלים כאשר דמי משלוח יעלו לכם 15 שקל. 


0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה