ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

אסיה מוניקה


אסיה מוניקה היא מסעדה שהוקמה בהשראת המטבחים של המזרח הרחוק, ומציעה לסועדים לטעום מנות אסיאתיות כמו נודלס, כיסונים וסושי, לצד מנות בשר קלאסיות משודרגות בנוסח תאילנדי, יפני או וויאטנמי. כל המנויות עשויות מחומרי גלם טריים ומשובחים, שמשאירים טעם של עוד, ואינן מכבידות מדי – כך שמי שרוצה לאכול ארוחת צהריים קלה ומהירה, אסיה מוניקה היא המקום האולטימטיבי בשבילו. אפשר ליהנות מוריאציות מעניינות למנות קלאסיות כמו מרק טום יאם ופאד תאי, או סושי בטמפורה. המסעדה ממוקמת בהוד השרון, במתחם קניון שרונים, כך שהגישה אליה נוחה והיא מהווה גם מקום מפגש חברתי. שעות הפעילות של המסעדה הן בימים ראשון – שבת,
בין 22:30 – 12:00.

תמונות מתפריט אסיה מוניקה


מענה לכל המשפחה באסיה מוניקה

המסעדה פונה לכל הגילאים, מילדים ועד מבוגרים, ומציעה מלבד תפריט מותאם גם בר אלכוהולי ומתחם משחקים צמוד. בשעות היום, משפחות המגיעות לאכול את ארוחת הצהריים שלהן במקום, מוצאות לילדים תעסוקה – פארק משחקים כיפי ומזמין, שיאפשר לקטנים לשחק וליהנות, ולמבוגרים ליהנות מארוחתם. ואילו בלילות, מסעדת אסיה מוניקה הופכת למקום בילוי מושך לצעירים, כאשר הבר מתעורר לחיים. בבר, יכולים הסועדים להזמין קוקטיילים טרופיים מרווים, בשילוב אלכוהול איכותי, למשל "סקילה" – משקה קפוא על סאקי, המשלב ג'ינג'ר ולמון גראס. ניתן להזמין את המשקאות לצד מנות בר ייחודיות שמציע המקום. כמו כן, ניתן לחגוג במסעדה אירועים כמו יום נישואין או יום הולדת, ולקיים ישיבות עסקיות.

ראה עוד:


תפריט עשיר וייחודי

בתפריט המסעדה, תוכלו לבחור מבין שלל מנות קלאסיות, וכן מנות חדשות ומקוריות שיפתיעו את החך. התפריט מורכב למעשה ממספר תפריטים, כשהבולט שבהם הוא תפריט הסושי העשיר – תוכלו להזמין מנה מהמיוחדים, קומבינציה חגיגית או סושי מסיבה מותאם אישית – הכולל עד 100 יחידות סושי! גם הילדים יוכלו ליהנות מארוחה טובה במחיר מיוחד, הכוללת מנה עיקרית לבחירה: סושי, נודלס, המבורגר או שניצלונים, בליווי תוספת, כוס שתייה וכדור גלידה לקינוח. בימים 
ראשון – חמישי בין השעות 17:00 – 12:00 ניתן להזמין ארוחה עסקית, הכוללת מנה עיקרית וכוס משקה קל, במחיר משתלם. מומלץ להזמין גם משקה מתוך תפריט האלכוהול והיין, ולהתייעץ עם המלצר מה הכי יתאים למנה.    

תפריט משלוחים

מסעדת אסיה מוניקה, מאפשרת ללקוחותיה להזמין משלוח עם המנות האהובות עד פתח הדלת. ניתן לבצע הזמנות טלפוניות בלבד, אך כן ניתן להיעזר באתר על מנת ליצור רשימת קניות מקוונת להזמנה. באתר מופיעים שמות המנות, פירוט מרכיביהן והמחירים. שעות הפעילות של מוקד המשלוחים הן בימים ראשון – שבת בין 22:00 – 12:00, וביום שישי בין 22:00 – 17:00. מחיר המינימום להזמנה הוא 70 ₪, בתוספת 10 ₪ דמי משלוח. אזורי החלוקה הם כדלהלן: הוד השרון, פתח תקווה, כפר סבא, ראש העין, גבעת חן, כפר מלל, רמות השבים, עדנים, ירקונה, נווה ימין, נווה ירק ואלישמע. המנה תגיע אליכם כעבור שעה מלקיחת ההזמנה, שיהיה לכם בתיאבון! 

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה