ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

סושי בגבעתיים


בעשור האחרון, סושי הפך לאחד המאכלים שניתן למצוא בכל מקום בארץ ובעולם. ניתן לכנותו גם "מאכל רחוב", או "מזון מהיר", אבל לו יתרונות רבים על פני סוגי המאכלים האחרים: יש גיוון רב במנות הסושי, לסושי ערכים תזונתיים גבוהים וערכים קלוריים נמוכים. כמעט בכל עיר בארץ יש היום לפחות מסעדת סושי אחת, וכמובן ניתן ליהנות גם משירות משלוחים גם למקומות מרוחקים. "מסיבת סושי" הפכה להיות טרנד אופנתי ויוקרתי, ואין מסיבת סושי ללא מגשי סושי עמוסים כל טוב. גם בגבעתיים, ניתן למצוא מסעדות סושי איכותיות, להזמין משלוח היישר לבית המגורים בקלות ובפשטות, וכן ליהנות מקייטרינג סושי משובח.  הכל קרוב, נגיש, ובעיקר טעים.

מסעדות סושי בגבעתיים

תושבי גבעתיים והאזור, יכולים ליהנות מסושי איכותי משלהם, ולהרגיש ביפן. מסעדות הסושי בגבעתיים מעוצבות באופן מזמין, עם נגיעות מהמזרח הרחוק, ומשרות על הסועדים תחושת נינוחות. הסועדים חווים חוויה קולינרית עשירה, החל מקבלת הסברים על המנות במסעדה, וכלה באכילת המנות עצמן. בכל מסעדת סושי בגבעתיים ניתן למצוא תפריט סושי מגוון, המאפשר לחובבי המאכל היפני לבחור בסושי הקלאסי, או להתנסות בוריאציות נוספות האמונות על שף המסעדה. מומלץ להזמין קומבינציות סושי, על מנת לטעום מכל העולמות – הרי סושי זה לא רק אורז ודג מגולגלים באצה. סושי זה גם סשימי, ניגירי, קונוסים וסנדביצ'ים. הבחירה קשה עבורכם? בקשו המלצה מאחד המלצרים, ותתפנקו על כל ביס.     

משלוחי סושי בגבעתיים

לכל אלה שמעדיפים לוותר על חווית האכילה במסעדה, ומעוניינים לאכול את הסושי שלהם בביתם – מבלי לטרוח ולהכין בעצמם, יש אפשרות להזמין משלוח סושי מפנק לכתובת המגורים. ניתן להזמין משלוח באמצעות הטלפון – על פי מספר הטלפון המסעדה, ולהזמין את המנות המועדפות עליכם בתפריט, או להזמין משלוח באמצעות האינטרנט. למרבית המסעדות, יש אתר שבו אפשר לבצע הזמנה אונליין, ולהרכיב את המנות בצורה שתבחרו. היתרון – ניתן לראות כיצד נראות המנות באופן ויזואלי, וכן ניתן ליהנות ממבצעים והנחות בהזמנה באמצעות האתר. את המשלוח שהזמנתם תקבלו כעבור זמן קצר, חם וטרי, ממש כמו במסעדה. באפשרותכם להזמין גם רטבים, סכו"ם, מפיות ושתייה, תלוי כמובן במספר הסועדים.   

קייטרינג סושי בגבעתיים

מארגנים מסיבה מפוארת, ורוצים להבטיח את הצלחתה? כמה מגשים יוקרתיים של סושי איכותי יעשו את העבודה. מלבד מסעדות סושי בגבעתיים, ניתן למצוא בעיר גם שירותי קייטרינג, המספקים מגשי סושי צבעוניים וטעימים לכל דורש. שירותי הקייטרינג בגבעתיים מציעים מגוון רחב של מנות סושי וקומבינציות לבחירה, שיערבו לחיכם של האורחים שלכם. אנשי הקייטרינג מקפידים על כל פרט קטן, ומשקיעים חשיבה רבה גם בטעם וגם בעיצוב המנה. במידה ואתם מזמינים סושי מקייטרינג לאירוע, לא כדאי להזמין מנות רבות של סושי מאותו הסוג – יש לגוון, ולהתחשב בטעם של האורחים שלכם. אם ידוע לכם שיש בין האורחים שומרי כשרות – ניתן להזמין עבורם מגשי סושי כשרים. 

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה