ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

סיני ספיד – האסייתית המהירה של פתח תקווה


לפעמים יש חשק לארוחה אסייתית קלאסית טובה, כזאת שמתחילה עם אגרול או מרק טוב, ממשיכה עם סלט פיקנטי בטעמים אסייתיים וממשיכה עם העיקריות המוקפצות ברטבים המוכרים, עם סושי בקומבינציה העדיפה עלינו ועל כל שאר המאכלים שאנחנו כל כך אוהבים.

סיני ספיד, אחת המסעדות האסייתיות הותיקות בארץ, ממוקמת בפתח תקווה ומציעה מגוון עצום של מנות אסייתיות איכותיות וטריות, שמגיעות ממטבח השף של המסעדה ויכולות גם להגיע עד אליכם הביתה, בזכות שירות המשלוחים המהיר של המסעדה.

בין המנות השונות שתוכלו למצוא במסעדת סיני ספיד מנות פתיחה אסייתיות קלאסיות כמו אגרולים במילוי ירקות, מרקים, כיסוני וון טון ועוד. לאחר מכן תוכלו להנות ממגוון רחב של מנות בשריות וצמחוניות ממיטב המטבחים האסייתיים. ממוקפצים שונים ועד לעוף ברוטב חמוץ מתוק, סצ'ואן ועוד. חובבי הסושי לא יישארו מאוכזבים כי מסעדת סיני ספיד מציעה מגוון רחב של קומבינציות סושי שמוכנות במקום טרי טרי ומגיעות אליכם פריכות, טריות ומדהימות.

הקפדה על איכות וחומרי גלם טריים

ללא כל ספק הבסיס לכל מסעדה מוצלחת היא הקפדה על חומרי הגלם הטריים ביותר. מסעדת סיני ספיד היא דוגמה לכך. אנשי המסעדה מקפידים על טריות חומרי הגלם, על שיטות בישול והכנה בריאות ועל שימוש בכמה שפחות חומרים מתועשים. 
כל המנות במסעדה נעשות קרוב למועד ההגשה כך שיהיו טריות וטעימות כמה שיותר. הירקות פריכים, הבשרים מגיעים מספקים איכותיים והכל נעשה כדי שאתם תהנו ממנות איכותיות וטעימות מגוונות ככל שאפשר. העובדה שהמטבח האסייתי מתבסס בעיקר על חומרי גלם טריים, שמגיעים במקור מהשווקים ומהחקלאים בכל המדינות הללו, מביאה גם את השף המנוסה של מסעדת סיני ספיד להקפיד על נושא זה. 

שירות משלוחים מהיר ויעיל

כל מסעדה טובה צריכה גם שירות משלוחים מהיר ויעיל ומסעדת סיני ספיד מדגימה שירות מה הוא. תפריט המשלוחים של המסעדה מציע מגוון רחב של מנות מתוך מטבח המסעדה שמגיעות עד אליכן כשהן חמות, טריות ומוכנות לאכילה. 
מסעדת סיני ספיד מקפידה על אריזה נוחה של המנות, על משלוחים מהירים כמה ביותר ועל שירות טוב בסטנדרטים הגבוהים ביותר.  תוכלו להזמין את מגוון המנות של המסעדה בלי שום בעיה תוך יצירת קשר ישיר עם המסעדה בטלפון או הזמנה דרך האינטרנט מאתרי המשלוחים שמאפשרים זאת. מהרו והזמינו ותגלו איך עושים מטבח אסייתי טוב ואיכותי. 


0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה