ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

משלוחי סושי בתל אביב


משלוחי סושי בתל אביב הם היום חלק בלתי נפרד משגרת החיים הקולינארית של העיר התוססת. בתל אביב ישנן מגוון מסעדות יפניות ברמות שונות, המציעות לסועדים קומבינציות סושי טעימות לצד מנות יפניות או אסיאתיות אחרות. ניתן ליהנות מטעמו המיוחד מאוד של הסושי במזנונים שונים, במסעדות עממיות וגם במסעדות גורמה. משלוחי סושי בתל אביב הם שדרוג קולינארי נוסף, המאפשר להתענג על המאכל היפני הנפלא גם בבית או בכל מקום אחר. שכן, היום ישנן לא מעט מסעדות בתל אביב המציעות תפריט "Take Away", הכולל גם סושי. את המשלוח ניתן פעמים רבות להזמין ברשת האינטרנט, אפילו ללא צורך בהרמת טלפון.

משלוחי סושי בתל אביב – יפן בדרך אליכם 

המציאות הקולינארית הגלובלית מאפשרת לכל אחד ואחת מאיתנו ליהנות ממאכלים שהגיעו אלינו מכל קצווי תבל, כולל מטבחים אקזוטיים וייחודיים, שהמטבח היפני הוא אחד מהם. בהתאם לכך, משלוחי סושי בתל אביב הם הזדמנות נהדרת עבור כל תושב או תושבת העיר לגלות את המטבח יפני המשובח אפילו מבלי לצאת מפתח ביתם. הסושי, כפי שכולנו יודעים, הוא מאכל יפני המורכב לרוב מעצה, מאורז ומדג נא בשילובים שונים. הדגים המשמשים להכנת סושי הם דגי ים, החשופים פחות לטפילים, כדוגמת: סלומון, טונה ומקרל. האורז הוא עגול ודביק יותר מסוגי האורז המוכרים, והאצה היא – נורי – אצת ים מתורבתת. למעשה, ישנם סוגים שונים של סושי, כאשר את רובם ניתן למצוא לרוב גם בתפריטי משלוחי סושי בתל אביב. שלושת הנפוצים שבהם הם: 
מאקי – זהו הסושי הנפוץ ביותר, המורכב מאצה מיובשת שעליה מונחת שכבת אורז ומעליה פיסת דג נא וירקות. את הסושי מגלגלים לצורת גליל, ופורסים לפרוסות עגולות, אותן טובלים ברוטב סויה ואוכלים. 
ניגירי – גם סושי מסוג זה ניתן למצוא בתפריטי משלוחי סושי בתל אביב. סושי זה מורכב מאורז מבושל הנדחס למעין ערמה קטנה ומעליו מניחים דג נא. 
טמאקי – במקרה זה מעוצב הסושי כקונוס. המעטפת החיצונית היא אצה מיובשת, אותה ממלאים באורז, ירקות ודגים נאים. 


ישר עד הבית 

ג'פניקה, אונמי, סושי סופר, סושימי, קאזוקו, ריבר אקספרס, אוקי נאווה, יוקו ואושי אושי הם חלק מרשימת מסעדות המציעות משלוחי סושי בתל אביב. לצד מנות מגוונות של מאקי, טמאקי וניגרי מציעות מסעדות אלה גם מגוון מנות אחרות, המעוררות את בלוטות הרוק; סביצ'ה דג ים, חמוצים יפניים, שרימפס בטמפורה, ספייסי צ'יקן, מרק מיסו וטרטר סלומון עם חציל אפוי הם חלק מהמנות המככבות בתפריטי משלוחי סושי בתל אביב. כל מה שנשאר לעשות למי שחשקה נפשו בסושי, הוא לבחור במסעדה המתאימה, לעבור על התפריט העשיר ובלחיצת כפתור להזמין את המנות המועדפות. תהליך ההזמנה הוא פשוט מאוד, כאשר כחצי שעה לאחר מכן תגענה המנות הטעימות עד פתח הבית. אז שיהיה בתיאבון. 

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה