ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

בונסאי סושי פסגת זאב



מידע כללי: בונסאי סושי היא מסעדה אסיאתית כשרה היושבת בירושלים העתיקה. במסעדה אפשר למצוא מנות אסיאתיות, סושי, בשרים על האש ועוד. במסעדה אפשר לערוך אירועים, להזמין קייטרינג ומשלוחים.

כתובת: משה דיין 170, ירושלים

טלפון053-8097389

לצפייה בתפריט לחצו - בונסאי סושי פסגת זאב

שעות פעילות: א'-ה' 12:00-23:00, ו' 12:00-15:00, שבת 20:00-23:00

אזורי חלוקה: ירושלים

משלוחים: כן

כשרות: כן

המלצות וביקורות:
גם אתם יכולים ומוזמנים להוסיף ביקורת עניינית או המלצה משלכם בתחתית העמוד.
מפת הגעה:

הצג מפה גדולה יותר

2 תגובות:

  1. חברים יקרים שלום, אם אתם רוצים להזמין סושי מבונסאי, אז אני רוצה לספר לכם משהו.
    התקשרתי להזמין סושי, וענתה לי בחורה מאוד חמודה שלקחה ממני את ההזמנה, בקשתי ריינבו מעורב אבל בפרוש ביקשתי בלי בטטה כי יש לי אלגריה חריפה שגורמת להתנפחות הגוף וקנה הנשימה, אני יכולה להיחנק מזה.
    כשהגיע הסושי ראיתי שהם בכל זאת פיספסו ושמו בטטה בפנים, התקשרתי עוד פעם למוקד ושוב ענתה לי אותה בחורה חמודה, ואמרתי לה אתם עשיתם טעות שמתם לי בטטה בסושי ואני לא יכולה לקחת את הסיכון לאכול את הסושי גם אם אני יוציא את הבטטה, היא אמרה סליחה פשוט הטבח התבלבל, אני אדבר אם המנהל ונחזור אליך.
    באמת אחרי דקה היא חזרה אלי ואומרת לי מגיע לך פינוק מה את רוצה, אמרתי לה אני בסה''כ רוצה את סושי שביקשתי אבל בלי בטטה, ואז אני שמעתי ברקע מזה בית תמחוי פה, תני לי לדבר איתה, ואז הבחורה אמרה לי חכי שניה המנהל רוצה לדבר איתך, ואז הבנתי שברקע זה המנהל שאמר "מזה בית תמחוי פה".
    הוא ישר ענה לי בעצבים ואמר לי את תקבלי את הרול החדש רק אם תחזירי את הקודם, אני אמרתי אני מצטערת אבל הבאתי אותו לחברה שלי שאין לה בעיה עם בטטה שתאכל, הוא ישר הרים את הקול ואמר את יכולה לקבל את הסושי שלך רק אם תחזירי את הקודם ומה נירא לך את מביא את הסושי שלך לאכול למשהי אחרת.
    הייתי בשוק. אמרתי זאת לא הייתה הטעות שלי, אני בקשתי בפרוש סושי בלי בטטה כי אני אלרגית וכן הבאתי את הסושי שלי לחברה אני שילמתי עליו, ואני יכולה להביא אותו למשהי אחרת.
    "המנהל" ענה בעוד יותר עצבים טוב הסושי שלך יגיע בעוד שעה וניתק.
    הייתי בשוק מהיחס, אחרי שהוא ניתק פחדתי כבר לקבל את הסושי שהם יביאו לי כי מי יודע אולי הם ירקו לי בפנים.
    התקשרתי שוב וביקשתי את המנהל ואמרתי לו. פעם אני הזמנתי אצליכם סושי קבוע, אפילו יש לכם כבר את המספר שלי רשום וחלק מהאנשים כבר מקירים אותי, עשיתם גם בעבר טעויות אבל בחיים לא קיבלתי כזה יחס מגעיל ומשפיל אני לא רוצה שתביאו לי הסושי הזה.
    הוא ענה לי עוד יותר מגעיל ועם קול עצבני ואמר כזה כן בטח את הזמנת הרבה פעמים וניתק.
    באמת שבחיים לא הרגשתי כזאת מושפלת.
    הסושי לא שווה כזה יחס מגעיל משפיל.

    השבמחק
  2. הזמנתי מבונסאי 2 קומבינציות וביקשתי רוטב סויה ווסאבי אמרו אין ווסאבי אמרתי טוב אז רק סויה אחרי בערך שעה וחצי וכמה צלצולים הם רק הביאו את ההזמנה כאשר אני גר באותו רחוב וכמובן מה לא קיבלתי את הסויה רק טראקי ומיונז הסושי היה ממש לא משהו וחבל לא מבין מה קרה להם פעם הייתי מזמין קבוע אבל עכשיו אני בחיים יותר לא אזמין

    השבמחק