ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

נגיסה סושי כפר סבא


מידע כללי: מסעדת נגיסה סושי הוקמה בשנת 2005 ושמה לעצמה מטרה - להכין סושי איכותי, כשר, אותנטי ובעיקר טעים. נגיסה סושי דואגת שחומרי הגלם הטריים יצרו מנות טעימות ומפנקות. המקום פתוח לאירועים, מספק שירותי קייטרינג פרטיים ולעסקים במחירים נוחים.

כתובת: היוזמה 3, כפר סבא

טלפון053-8092644


לצפייה בתפריט לחצו - נגיסה סושי כפר סבא 

שעות פעילות: א'-ו' 12:00-23:00, שבת 19:30-23:30

אזורי חלוקה: כפר סבא, רעננה, הוד השרון

משלוחים: כן

כשרות: כן

המלצות וביקורות:
גם אתם יכולים ומוזמנים להוסיף ביקורת עניינית או המלצה משלכם בתחתית העמוד.
מפת הגעה:

הצג מפה גדולה יותר

1 תגובות:

  1. הזמנתי מהם משלוחים כמה וכמה פעמים, בכל פעם ביקשתי שלא לשים במארז ג'ינג'ר ו-ווסאבי. כמובן שעל הקבלה הבקשה שלי כתובה שחור על גבי לבן אבל זה לא אומר שמכבדים את הבקשה. למרות שבכל פעם שהזמנתי הסברתי שאני אלרגית לגי'נג'ר וכל דבר שנוגע בג'ינג'ר לא אכיל מבחינתי, לא היתה שום התייחסות לבקשה שלי. בפעם השמינית התקשרתי לסניף ודיברתי עם שמוליק, אחד הבעלים. אדם גס רוח ולא שירותי בעליל. הוא פרס לפניי שתי אופציות- אחת: שליח יביא לי מנה אחרת (זמן המתנה נוסף מבחינתי), שנייה: פיצוי בגובה מנה ראשונה= 11 ש"ח (המנה שלי עלתה 50 ש"ח). כשהתרעמתי על כך ששילמתי על המנה סכום גבוה יותר שמוליק טרח לומר לי שזו חוצפה מצידי לבקש אוכל בחינם (!!!) ושהוא בטוח שכמות הסושי שאני לא יכולה לאכול בגלל הג'ינג'ר לא עולה על 5% מכלל המנה. לא היתה שום התחשבות או הקשבה לכך שזו הפעם השמינית שאני מתלוננת על העניין! בשיחה שהתקיימה יומיים אחרי אותו מקרה מצער עם עוד אחד מהבעלים של נגיסה סושי, ניתן לי פיצוי בגובה המנה שהזמנתי. היום כשביקשתי להשתמש בפיצוי, יחד עם המשלוח קיבלתי מכתב מקסים מצוות נגיסה סושי כפר סבא שאמר:
    נוי שלום,
    קבלי פיצוי זה...
    נודה לך אם תוכלי לפרגן באתרים שלנו כפי שידעת להשמיץ.
    תודה וחג שמח, צוות נגיסה כפר סבא.
    מזל שהכותב היה כל כך מנומס והוסיף סמיילי בצד המכתב. חוצפה ממדרגה ראשונה. נותרתי חסרת מילים כשנתקלתי במכתב הזה. ניסיתי וניסיתי להבין איזה עסק שנותן שירות ומכבד את עצמו פונה ללקוח שלו בצורה כזו. לא מצאתי הסבר לתופעה הזו. התנהלות פשוט תת רמה. במקום לפתור בעיה מנהלי נגיסה בחרו להתנהל בצורה ילדותית ביותר ורק להגדיל אותה וחבל משום שהדבר היחיד שנהרס במקרה הזה הוא השם הטוב של המסעדה.
    כנראה שצריך להעביר את כולם במסעדת נגיסה סושי קורס מעמיק בשירות לקוחות. וכמה שיותר מהר.
    עותק של אותו מכתב מהולל ניתן למצוא ברשת הפייסבוק.

    השבמחק