ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

חדשות סושי 4


והיום בפינת החדשות - ביקורת חדשה על מסעדת אצה רמת גן, בעלים חדשים למסעדת הסושי בונסאי בירושלים, מדריך להכנת סושי ביתי וגם, פטנט חדש המשלב מזלג עם צ'ופסטיק - Chork שמו. כל זה ועוד בכתבה הבאה שלפניכם.

 6/5/2012

ברוכים הבאים לפינת החדשות של אתר סושי בישראל. למי שלא מכיר - מפעם לפעם אנו אוספים עבורכם את החדשות הכי חמות ומעניינות על סושי מהרשת. תהנו.

איך מכינים סושי ביתי?

הכנת סושי נראית תמיד כמשהו פשוט וקל אך למעשה חוסר הקפדה על פרטים קטנים מבדילים בצורה משמעותית בין מנת סושי טובה למנת סושי גרועה. אז איך עושים זאת אתם שואלים? ובכן, הכתבה הבאה מאתר מעריב מציעה לכם מדריך מוקפד ומקיף שיסביר לכם בדיוק איך להכין סושי לבד בבית כמו שצריך החל מהכנת האורז לסודי ועד לדרך הנכונה לחיתוך וגלגול הסושי.

סושי חדש בירושלים - מסעדת בונסאי

העיר ירושלים ממשיכה להציג רשימה נכבדת של מסעדות סושי כאשר לאחרונה הוחלפו הבעלים במסעדת בונסאי הממוקמת ממול קניון ממילא החדש בעיר. מהסקירה הבאה של אתר Ynet ניתן לראות כי הושקעה מחשבה בתפריט החדש שכולל מלבד הסושי גם תפריט בשרי כגון סטייק אנטריקוט, חזה עוף בברביקיו ועוד.

אצה רמת גן - ביקורת חדשה

העיתונאית נעמי דרום מאתר דה מרקר יצאה לאכול סושי בבורסה רמת גן במסעדת אצה רמת גן הכשרה ועברה חוויה טובה סך הכל הכוללת גם ויתור על תשלום המנה העיקרית כתוצאה מעיכוב די רציני של כ-40 דקות המתנה. את הפרטים המלאים של הביקורת תוכלו למצוא בעמוד הבא.

תפריט חדש במסעדת סושי סמבה

מסעדת סושי סמבה מציעה תפריט סושי חדש הכולל כמה מנות מיוחדות במינן המשלבות קפה בצורות שונות. למשל סביצ'ה ילוטייל במרינדת קפה, רול קוקו שרימפס מצופה בשבבי קפה ועוד. פרטים נוספים תוכלו למצוא כאן.

הצ'ורק - מזלג וצ'ופ סטיק ביחד

נסיים עם פטנט חדש שהגיע לאחרונה לעולם הסושי הפטנט המדליק הזה מציע למתקשים באכילת סושי עם צ'ופסטיק, אלטרנטיבה נחמדה ומעניינת. צד אחד מזלג וצד שני צ'ופ סטיק. איך בדיוק זה עובד? הסרטון וידאו הבא יראה לכם בדיוק איך:



ואם אתם רוצים להזמין לכם את הצ'ורק תוכלו לעשות זאת כאן.

עד כאן להיום. נתראה בפעם הבאה עם עוד חדשות מעניינות מעולם הסושי.

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה