ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

למה? סושה !


מהו הסושי, ומה מיוחד בו?

סושי הינו מאכל הלקוח ממטבחה העשיר והצבעוני של יפן. הסושי המורכב לרוב מאורז בחומץ עם מרכיבים שונים, כמו: דג מעושן או נא, ירקות ואצות מאכל. השילוב המנצח של רכיבי הסושי הופכים אותו למאכל בריאותי, טעים וזול. המודעות הרווחת בשנים הארונות לבריאות ולתזונה נכונה, גרמה ליותר ויותר אנשים להעדיף אוכל בריא. אולם דא עקא, רובם של האנשים נוטים גם למהר, והאוכל המהיר הוא בדיוק ההפיך מהמונח- בריא. כאן נכנסת לתמונה מסעדת סושה, המאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות. גם סושי איכותי, גם מהיר וגם זול. סושה מציעה לכם תפריט בריאותי, ומבחר עשיר של סוגי סושי שונים, יחד עם מנות פתיחה ותוספות עשירות היישר מיפן, כמו: סלט וואקמה, מרק מיסו, נודלס ועוד.

למי מתאים הסושי?

ניתן לומר כי הסושי כבש את כל הארץ, ובעיקר את העיר תל אביב. כיום, עם מסעדת סושה, גם ראשון והסביבה מצטרפות לאוהדי הסושי. הסושי נותן מענה לכל שכבות האוכלוסייה, והוא אינו מוגדר כ"ארוחת מבוגרים", בדיוק כשם שאינו "ארוחת ילדים" בלבד. ליד בר הסושי בראשון לציון ניתן למצוא אוהדי סושי בכל הגילאים, החל מנער מתבגר, משפחה טיפוסית צעירה וזוג קשישים. הביקוש לסושי לא תם בשעות היום, או ליתר דיוק- אז הוא רק מתחיל. סושה נותנת מענה גם לזה, ומציעה לכם שירות אדיב וסושי מנצח גם בשעות הקטנות של הלילה.


מסעדת סושה- טעמו אותנו!

כיום, גם אתם יכולים להיות חלק ממהפכת הסושי, ולהצטרף לקהל הלקוחות המתרחב של מסעדת סושה. בין אם אתם רוצים לחגוג למשהו, לפנק את בן הזוג, או סתם לגוון לילדים את הארוחה עם משהו בריא וטעים באמת. אז... תתחילו להתניע, ללכת, לקפוץ או לטוס לראשון לציון, רחוב רוטשילד 69. סושה כאן בשבילכם. במידה ואינכם רוצים או יכולים להגיע, זה לא סוף העולם. הטעם המשובח, הריחות המתקתקים וההגשה האסתטית והמדויקת, יגיעו עד אליכם היישר מיפן, סליחה, מהמסעדה. 

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה