ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

מסעדת יושי סושי


מסעדת יושי סושי, היא מסעדה אסיאתית המתמחה בסגנון יפני, ומציעה לסועדים מנות סושי ונודלס ייחודיות. חומרי הגלם בהם נעשה שימוש הם טריים ואיכותיים, והמנות המוגשות לסועדים נבחרות בקפידה, תוך התאמה לחך הישראלי. אין הרבה מסעדות סושי בארץ שמשלבות בין מזרח אסיה והמזרח התיכון, אך יושי סושי היא אחת מהן. בנוסף, המסעדה מביאה לצד מנות הסושי את רטבי הבית המיוחדים והפופולאריים שלה, למשל רוטב מיונז – צ'ילי, ורוטב טריאקי עשיר, שהורכבו תוך ניסויים ומבחני טעימה רבים, והופכים כל ארוחה לסעודה מלכותית. פירוש המילה יושי הוא הצלחה, ואכן המסעדה מצליחה להעניק לסועדים חוויה קולינרית מהנה. לנוחות הסועדים, המסעדה מונה מספר סניפים ברחבי הארץ.

תפריט עשיר ומגוון

הסועדים ביושי סושי יכולים לבחור ממגוון רחב של מנות ראשונות, מנות סושי, קומבינציות, מנות ווק ועוד. כמו כן, ניתן להזמין מגשי סושי מסיבה מושקעים ומרשימים, לכל אירוע או ישיבה: מגש מסיבה צמחוני – הכולל בתוכו 10 רולים צמחוניים מגוונים, מגש מסיבה מעורב – המשלב רולים צמחוניים ורולים עם דגים, ומגש מסיבה דגים – הכולל 10 רולים עם דגים לבחירה. לפני שמזמינים, כדאי לבדוק גם את המנות האקזוטיות והצבעוניות המשתייכות לקולקציית הקיץ המרעננת של המסעדה, כמו למשל: סושי "נואיבה" – הכולל סלמון, סלמון סקין, מלפפון, אבוקדו, ווסאבי ועירית בציפוי שומשום, או נודלס "מלגה" – איטריות ביצים מוקפצות עם פטריות שונות, בצל, כרישה, גמבה אדומה ודג סלמון.    


כידוע, חווית אכילה במסעדה אסיאתית אינה מתבססת רק על המזון המוגש לסועדים, אלא גם על חווית האירוח. המלצרים האדיבים של יושי סושי, מעניקים לסועדים אירוח כיד המלך, ועושים הכל על מנת שירגישו שקיבלו את התמורה הטובה ביותר לכספם ויצאו מרוצים. בניגוד למקומות אחרים, המלצרים של יושי סושי מנסים באמת להבין מה הסועד מחפש, ולא בהכרח ממליצים לו על המנות היקרות בתפריט. אם סועד זקוק להסבר על מנה כלשהי, המלצר ישמח להפגין את בקיאותו, ואף ימליץ על מנות ייחודיות נוספות שיהיו לטעמו. דרך ארץ, סבלנות וידע מקצועי הם ערכים חשובים שעליהם המסעדה לא מוותרת. בנוסף, ניתן לבקש להתגמש בנוגע למנות מסוימות. 

שירות משלוחים אונליין

מי שמעוניין ליהנות מאוכל אסיאתי משובח, מבלי לצאת מהבית, יכול להזמין משלוח מהמסעדה לאזור מגוריו. באתר המשלוחים של הרשת, ניתן לבצע הזמנה אונליין מתוך תפריט המשלוחים העשיר. המנות מסודרות על פי קטגוריות ומחירים, והסועד יכול לבחור מה בדיוק הוא רוצה "להכניס לעגלה". בנוסף לכך, מופיעות לצד המנות תמונותיהן, וכן פירוט רחב של מרכיבי המנה. אם ברצונכם להזמין מנה מומלצת, ניתן לבצע הזמנה מ"מומלץ יושי" – תפריט המומלצים של המקום. שעות הפעילות של אתר המשלוחים בימי חול הן בין 11:00 – 22:45, ביום שישי לא ניתן להזמין משלוח, וביום שבת שעות הפעילות הן בין 20:00 – 22:45. המנות מגיעות חמות וטריות, ממש כמו במסעדה. 

0 תגובות:

הוסיפו ביקורת או המלצה על המסעדה