ברוכים הבאים לאתר סושי ישראל
הפורטל שעומד להיות אתר הבית שלכם בעולם הסושי בישראל

סושי בירושלים


מחפשים מסעדת סושי בירושלים? הגעתם למקום הנכון. מי מציע את הסושי הזול ביותר? איפה העסקית הכי שווה של סושי בירושלים ועוד בסדרת הכתבות החדשה שאנו פותחים. לגזור ולשמור!

אנו שמחים לפתוח בסדרת כתבות חדשה באתר שעומדת ללוות אותנו לאורך זמן רב עד לסיומה שבה נבחר בכל פעם עיר אחרת ונערוך בה השוואה בין מספר גדול של של מסעדות סושי מאותה עיר הכוללת השוואה של מחירים, מבצעים, עסקיות, מחירי משלוחים ועוד כדי שיהיה לכם קל יותר לבחור במסעדה.

כמה הערות חשובות לפני שאנו מתחילים: 

* בחירת המסעדות שבחרנו להשוות ונגזרה מהנתונים שהצלחנו למצוא באתר האינטרנט הרשמי של המסעדה. אין לנו כל קשר עסקי עם אף אחת מהמסעדות.
* כל המידע נלקח והושווה מהתפריטים שמצאנו באתרי האינטרנט הרשמיים של המסעדות.
* כל המידע נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (7/4/2012).

אז אם אתם מחפשים לאכול או להזמין סושי בירושלים ועדיין לא החלטתם איפה, הכתבה הזו בהחלט עשויה תעזור לכם.

סושי ירושלים - עסקיות

החלטנו לפתוח את הכתבה עם השוואה בין העסקיות השונות שמציעות כמה מן מסעדות הסושי בירושלים.

בסניף סושי בר רחביה ברחוב עזה מציעים ארוחה עסקית בימי ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 עד 17:00 הכוללת שתייה (לימונדה או תפוזים), מנה ראשונה (בחירה בין מרק מיסו, אדממה, טורי טאבסקי, פטריות בטמפורה או אגרול) ומנה נוספת לבחירתכם - רול סושי הוסומאקי או אורמאקי (44 ש"ח), רול סושי מיוחד (52 ש"ח), נודלס, מוקפץ או פאד-תאי (56 ש"ח) או מנה עיקרית מהתפריט (לא כולן) ב-64 ש"ח.

במסעדת סושייה (Sushiya) הממוקמת ברחוב טרומפלדור 1 בירושלים מציעים שני סוגים של עסקיות. הראשונה כוללת פלטת פוטו מאקי, סלט ומרק ב-44 ש"ח והשנייה כוללת פלטת הוסו מאקי, אינסייד אאוט, סלט ומרק ב-54 ש"ח.

במסעדת סויה שנמצאת ברחוב רחל אמנו 1 בירושלים מציעים שלושה סוגי עסקיות הכוללות יחידה אחת של אגרול, סלט ושתייה ומנת נודלס או אורז עוף או בקר (50 ש"ח), מנת טופו (58 ש"ח) או מנת הבית (59 ש"ח).

ובמסעדת ריו הממוקמת ברחוב עמק רפאים 25 מציעים עסקית ב-55 ש"ח הכוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית ותה יפני.

סושי ירושלים -הסושי הכי זול

בדיקה נוספת שהחלטנו לערוך היא איזו מנת הסושי הזולה ביותר מציעה כל מסעדה. להלן התוצאות.

בסניף ג'פניקה ירושלים הממוקם במרכז העיר מנת הסושי הזולה ביותר היא ניגירי ירק או מאקי ירק שעולות כ"א 13 ש"ח בלבד ובסניף קיוטו אקספרס רמת בית הכרם מנת הסושי הזולה ביותר שמצאנו בתפריט היא קונוס ירקות ב-16 ש"ח.

בסניף של סושי בר רחביה עמק רפאים מנת הסושי הזולה ביותר היא נגירי אבוקדו ב-12 ש"ח, מנת הסושי הזולה ביותר במסעדת סושיה היא 15 ש"ח לקונוס והמנה הזולה ביותר במסעדת מקסין הנמצאת בכיכר דניה בבית הכרם היא ניגירי סלמון ב-10 שקלים.

סושי בירושלים - ארוחת קומבינציה הכי זולה

לסיום, החלטנו לבדוק בכמה מן מסעדות הסושי בירושלים מהי ארוחת הקומבינציה הזולה ביותר שהן מציעות. להלן התוצאות.

בסושי בר רחביה סניף רבי עקיבא ארוחת הקומבינציה הזולה ביותר היא קומבינציית טוקיו הכוללת 16 יחידות (4 יחידות בטטה קליפורניה, 4 יחידות סלמון אבוקדו ו-8 יחידות אבוקדו מאקי) ב-46 ש"ח. במסעדת יאן סושי בר שנמצאת מתחת תיאטרון ירושלים הקומבינציה הכי זולה היא קומבו נגירי שעולה 50 ש"ח וכוללת חמש יחידות של סושי סלמון, בס, דניס, טונה ואבוקדו.

ונסיים עם סניף אצה במבשרת ציון שמציע משלוחים גם לחלקים מירושלים שגם נכנס לבדיקה שלנו ובו מצאנו את הקומבינציה הצמחונית כזולה ביותר הכוללת 4 יחידות של אוראמאקי אבודקו ובטטה מאודה, 4 יחידות של אוראמאקי מלפפון, 4 יחידות של פוטומאקי טמאגו ו-4 יחידות של פוטומאקי נבטים. סה"כ 16 יחידות והמחיר הוא 35 ש"ח.

1 תגובות: